Alla inlägg under december 2011

Av Sihena - 20 december 2011 11:51

äntligen! Få vila ut i 2-3 veckor nu. Började 9 idag, och slutade 11. Vi började visst med att spela fifa, i två timmar nästan. (eller ja, hälften av klassen typ. Dom andra kollade ngn film) Sen tillbaka till klassrummet och för att få våra betyg. Helt ok bra betyg, men ska höja mig i samhälle och dom, för att nu när vi bytt lärare så har jag sänkt mig med 5 poäng. HATAR ATT VÅR KLASS FÅR BYTA LÄRARE LIKA OFTA SOM ETT HUSHÅLL I SVERIGE KÖPER SMÖR. Helt sjukt alltså att ingen lärare orkar med oss (eller ja, dom). Och det drabbar ossssssssssss, mina betyg........ ashoooooooooooooooooool*

Hur som, så sitter jag och äter kladdkaka och spelar COD. Känner på mig att behöva gå en runda inom gymmet senare. wooho. Härligt. Härlig känsla man får efter man har tränat! Nej nu babblar jag bara skit som ni inte ens bryr er om...........................................wooho
, im so fucking interesting.

     

alltså dessa är så jävla klockrena. Dessa "representerar" mig. lmfao

Av Sihena - 19 december 2011 16:29

       


jag har fler som är typsikt mig, som kommer dyka upp för eller senare.

Av Sihena - 19 december 2011 14:00

wooho, mina två klänningar från nelly har kommit. Dom är riiiktigt fina. Vet bara inte när jag kan ha på dom? .. snart hoppas jag iaf.


Idag var en helt onödig dag, började 10, för att sedan göra en stor skylt om vad som händer på nyår. Hela vår klass skulle skriva på den, och sen skulle vi ha en "föreläsning" med polisen om det. Sen åt vi mat och sen fick vi sluta. Imorgon är det sista dagen. Fett härligt, och jag börjar gymma imorgon också, a-w-e-s-o-m-e!

Nu drar jag, för måste hinna med lite småsaker jag ska göra. Ha det najzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

 

  



kloooockrennnnnnnnnnnnn.



    har hittat några bilder från tumblr, så passar in på mig riktigt bra. Så när jag har tid, så lägger jag väl upp dom. Ha det fint.

Av Sihena - 16 december 2011 17:10

Gör en trippel-kladdkaka med min storebror. Han tyckte att den jag gjorde igår var god, så han ska väl försöka att göra en lika bra, vilket jag tvekar på att han klarar. Muhahahah.



update: kladdisen var faktiskt god.

Av Sihena - 15 december 2011 18:08

Tänkte bara passa på att säga att det känns helt ok att jag fick MVG i hemkunskap. :)

     

3 bilder från Julshowen på ishallen. 1+2 bilden är på Heidis grupp, och den sista är Margaritas grupp.

Av Sihena - 14 december 2011 18:37

 

förstår inte varför jag alltid blir så söt på bilder........................... (helt ok med ironi när folk fattar ju)

 


måste passa på att säga att jag faktiskt inte älskar dig lovisa!  Kände för att förstöra det här inlägget med två facebook bilder.. eller säger man ens så? Eller jo det gör man, det har jag bestämt nu. thihi.

  Jag typ dog när jag såg den här statusen, heeelt gullig pöjke ju.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards