Direktlänk till inlägg 20 december 2011

JULLOOOOOOV

Av Sihena - 20 december 2011 11:51

äntligen! Få vila ut i 2-3 veckor nu. Började 9 idag, och slutade 11. Vi började visst med att spela fifa, i två timmar nästan. (eller ja, hälften av klassen typ. Dom andra kollade ngn film) Sen tillbaka till klassrummet och för att få våra betyg. Helt ok bra betyg, men ska höja mig i samhälle och dom, för att nu när vi bytt lärare så har jag sänkt mig med 5 poäng. HATAR ATT VÅR KLASS FÅR BYTA LÄRARE LIKA OFTA SOM ETT HUSHÅLL I SVERIGE KÖPER SMÖR. Helt sjukt alltså att ingen lärare orkar med oss (eller ja, dom). Och det drabbar ossssssssssss, mina betyg........ ashoooooooooooooooooool*

Hur som, så sitter jag och äter kladdkaka och spelar COD. Känner på mig att behöva gå en runda inom gymmet senare. wooho. Härligt. Härlig känsla man får efter man har tränat! Nej nu babblar jag bara skit som ni inte ens bryr er om...........................................wooho
, im so fucking interesting.

     

alltså dessa är så jävla klockrena. Dessa "representerar" mig. lmfao

 
 
Ingen bild

Jennööööööö

20 december 2011 18:15

Dude.. vi har typ bytit lärare 22 ggr på 5 terminer.. (a)
Slå de (a)

Sihena

20 december 2011 20:50

I SAMMA ÄMNE?!?!?!?!!?!?!? :o
nä, det går inte slå isf. ;)

 
Ingen bild

Jennööööööö

20 december 2011 20:54

Ehm nä.. men i typ..
Engelska, so, no, slöjd, matte o idrott. De är väl typ dem..?

Sihena

21 december 2011 14:54

synd om er faktiskt. vv är ju helt katastrof. Vi har dock bara bytat lärare i no/matte & so. Men det är MÅÅNGA gånger vi bytt lärare, ibland hade vi bara dom i typ 2 månader, sjukt som fan. ;/

 
Sophia

Sophia

23 december 2011 15:41

Så himla skönt med jullov! :D

http://zoophias.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards