Alla inlägg den 20 december 2011

Av Sihena - 20 december 2011 20:51


  vad jag egentligen tänk spela.. ^


men min "my little big planet gubbe" var så söt, så var tvungen och spela det ist.

      


ett bra slut, på en bra tisdag.    


Av Sihena - 20 december 2011 20:30

 

taggggggga

 

 påväg till gymmet med min bruuuur.


    lagom trött tjej, syns dock inte på bilden som ni fattataaaaaaaaa.ata.ta..t.a.attta - AT

     

Av Sihena - 20 december 2011 11:51

äntligen! Få vila ut i 2-3 veckor nu. Började 9 idag, och slutade 11. Vi började visst med att spela fifa, i två timmar nästan. (eller ja, hälften av klassen typ. Dom andra kollade ngn film) Sen tillbaka till klassrummet och för att få våra betyg. Helt ok bra betyg, men ska höja mig i samhälle och dom, för att nu när vi bytt lärare så har jag sänkt mig med 5 poäng. HATAR ATT VÅR KLASS FÅR BYTA LÄRARE LIKA OFTA SOM ETT HUSHÅLL I SVERIGE KÖPER SMÖR. Helt sjukt alltså att ingen lärare orkar med oss (eller ja, dom). Och det drabbar ossssssssssss, mina betyg........ ashoooooooooooooooooool*

Hur som, så sitter jag och äter kladdkaka och spelar COD. Känner på mig att behöva gå en runda inom gymmet senare. wooho. Härligt. Härlig känsla man får efter man har tränat! Nej nu babblar jag bara skit som ni inte ens bryr er om...........................................wooho
, im so fucking interesting.

     

alltså dessa är så jävla klockrena. Dessa "representerar" mig. lmfao

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards