Alla inlägg den 14 december 2011

Av Sihena - 14 december 2011 18:37

 

förstår inte varför jag alltid blir så söt på bilder........................... (helt ok med ironi när folk fattar ju)

 


måste passa på att säga att jag faktiskt inte älskar dig lovisa!  Kände för att förstöra det här inlägget med två facebook bilder.. eller säger man ens så? Eller jo det gör man, det har jag bestämt nu. thihi.

  Jag typ dog när jag såg den här statusen, heeelt gullig pöjke ju.

Av Sihena - 14 december 2011 17:44


ojdååååååååå. haha nejmen sakerna var riktigt fina, och mamma tyckte också de var fett fina (pappa också för den delen, hehe) btw, det var 2 klänningar, hehe.

   


hade tänkt beställa dessa godingar också, jag hade typ kunnat dö för dessa, as snygga! Men de fanns inte storlek, dom är nyinkomna men de var redan slutsålda. Inte konstigt för deras perfektion. DÖDLIGT SNYGGA. men det stör att de bara fanns 36:or. DÖÖÖÖ. Även fast mina päron sa att jag kunde välja några andra par skor om jag ville, men vill inte det. Ska vänta på att dessa kommer in igen.

Har bara ett svårt beslut. LILA eller BEIGE



Tusen tack mina underbara föräldrar!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards