Alla inlägg under december 2011

Av Sihena - 14 december 2011 17:44


ojdååååååååå. haha nejmen sakerna var riktigt fina, och mamma tyckte också de var fett fina (pappa också för den delen, hehe) btw, det var 2 klänningar, hehe.

   


hade tänkt beställa dessa godingar också, jag hade typ kunnat dö för dessa, as snygga! Men de fanns inte storlek, dom är nyinkomna men de var redan slutsålda. Inte konstigt för deras perfektion. DÖDLIGT SNYGGA. men det stör att de bara fanns 36:or. DÖÖÖÖ. Även fast mina päron sa att jag kunde välja några andra par skor om jag ville, men vill inte det. Ska vänta på att dessa kommer in igen.

Har bara ett svårt beslut. LILA eller BEIGE



Tusen tack mina underbara föräldrar!

Av Sihena - 13 december 2011 16:31

Hejsan svejsan på dejsan. Liv.

Idag hade vi fysik prov, gick väl bra, i guess? Lucia idag också, inte tal om att vi bara var 9 i klassen och att vi fick gå hela dagen med 9a. Lucian var ju för bra......kära 9or.....ni var ju..bra.

Nej snart ska jag dra och plugga inför vårt biologi prov vi har imorgon. Fråga inte hur det hänger ihop, men vårt schema är fkup.


Omg ryyyyyyyyyyser när man hör hans röst - avgudar han. Heeeeelt gullig. woow, let me tell you somthing. What did you write? young homie, what are you tripping on? yeah.. Honey im tripping on you. helt dööö gullig. Att jag har gillat han sen första början, har följt han hela tiden, och jag visste att han skulle komma långt. Har för mig att han gick vidare av LA's 3 bästa (om jag inte minns fel) sen vet jag inte hur det har gått för han. MEN HAN ÄR JU THE X-FACTOR WINNER, UTAN PROTESTER ALLTSÅ. Han är så jävla grymmmmmmm.



 

todays, typ 2 min sen.  helt söt.... speciellt första bilden.



IM TRIPPING ON YOUUUUUUUUU BABe.




Av Sihena - 8 december 2011 20:56

Gjorde 2 jävla prov idag, historia & matte. Hela den här äckliga veckan har jag fått plugga massor. Och till imorgon har jag 3 inlämningar, svenska, spanska & syslöjd. Jag mår bra tack, självdå?
Helt stressig men samtidigt vet jag inte vad jag ska göra. Syslöjden har jag skrivit 2 gånger tidigare men tappat bort dom båda gångerna. Jävla skiiiiiiit bajs. Så fick skriva om den ännu en gång idag. Blev inte lika lång som jag gjort de första gångerna, eftersom jag har glömt vad jag skrivit, men ändå. OH, kom på att jag också ska ha bider på min dokumintation.skolan kan DRAAAAAAAAAAAAAAAAA någonstan långt härifrån, & komma tillbaka efter jul. WE NEEEEED CHRISTMAAAAAS HOLIDAYYYS
flickan som är sur.

         

Av Sihena - 7 december 2011 16:13

Hej fulingar, allt bra med er? Shpresoj qe jeni mir. thihi, lite från albanskan idag, skulle typ skriva ett vykort till någon för typ nyår. Pallar inte att jag ha ont i min käke, undra vaarför LOVISA & SARA?!?!?!?! ähh, sug. JAg fick ner er typ flera gånger, medans ni aldrig fick ner mig (eller jo, lollo du lyckades en gång, men sen helt plötsligt kom jag över dig och jag was the winner, OJSAN då, VEEEEM ÄR BÄÄÄST? JOO JAG ÄR) btw, hoppas ni itne tror ngt annat, än att vi hade en söt fight

Äh, helt onödigt inlägg. Tänkte bara passa på och säga att jag värmer upp min käke med att äta chips, sanningen är den att jag fick asont.. men itne längre, den är typ halft bra nu igen. wish me luck, och ni får hoppas att det inte kommer att göra ont på mig mer. LOVE! hahha orkar inte att jag tror att ni bryr er. DÄÄÄÄH.

 

Av Sihena - 6 december 2011 21:31

Hejsan, inte tänkt skriva så mycket, som ni säkert förstår. thihi. Njo, vad har jag gjort de senaste dagarna?

Träffat vänner, skola, plugga, varit i Karlshamn, väla, shoppat och sen lite småsaker också. Har inget annat öch zaja faktishkt. Ni for he dät sö brau.

         

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards