Alla inlägg under januari 2011

Av Sihena - 16 januari 2011 21:32


Nu är det nämligen så att det är en tävling på picsofthat's blogg.. :D

G E M I G ! ;d


picsofthat's blogg

Av Sihena - 14 januari 2011 22:28

är det bara jag som tycker att facebook har några riktigt sköna grupper? :d

ex.


Blonde: Look! You can get a laptop here for four dollars!
Brunette: What?
Blonde: Yeah! And it's even big!
Brunette: We're at McDonald's. They don't sell computers.
Blonde: Yes they do! Check the menu! Big Mac - $4.
...Brunette: ........

If you never try,you'll never know...

"Haha du faila!" "Ja det gjorde din pappas kondom också"

Roses are red. Violets are blue. I have five fingers and the middle is for you.

I remember when my bestfriend was the shy and quiet one... I created a monster:D

"Haha You Failed", "Yeah Like Your Mums Abortion."

WTF = Welcome To Facebook

"OMG how did you find out?" "Facebook."

"I'm on my way" LOL jk, I'm still doing my hair

I didn't fall . . . . the floor just needed a hug!

If you want to be TOGETHER you have TO-GET-HER :)


Teacher: Can you see God? Class: No. Teacher: Can you touch God? Class: No. Teacher: Then there isn't a God! Student: Sir, can you see your brain? Teacher: No. Student: Can you touch your brain? Teacher: No. Student: Oh ok so you have no brain?


DAD: What can you do for my daughter? BF: I'd die for her! DAD: I don't like you. BF: Why? DAD: I'm looking for someone who would live for her, not someone who would just die and leave her alone.


Brunette:When I grow up, I'LL GO TO MARS
Brown:When I grow up, I'LL GO TO VENUS
Blondie:When I grow up I'LL GO TO THE SUN
Brunette:But you will burn!
Blondie:Don't be stupid, I'll go at night!


A pretty girl can kiss a guy, a bird can kiss a butterfly, the rising sun can kiss the grass, but you my friend, yes you, you can kiss my ass


Teacher:Billy, stop making ugly faces at other students!
Billy: Why?
Teacher: Well, when I was your age, I was told that if i kept making ugly faces, my face would stay that way.
Billy: Well, I can see you didn't listen.


(Mom is pregnant)
Son: What's in there?
Mom: A baby, your sister!
Son: Do you love her?
Mom: Yes, very much!
Son: THEN WHY DID YOU EAT HER???
Mom: !!!










inte så många, men alltså dom är såå grymma, och så sanna.HAHAHA dom långa är riktigt roliga :D

haha, ifall ni vill ha fler, så får ni leta själva  


/s'


  
  

'

Av Sihena - 14 januari 2011 20:27

ska snart uppdatera med dagens på min musikblogg..

sihenasmusik.bloggplatsen.se

Lyssna & lär ;)


kommer även dagens bilder idag, men alltså inga bilder på mig men, ändå.

   

Annars hur är det med er idag då? Hoppas det är fint.

Ja nu ska jag dra vidare till nästa blogg. Va berädda att det kommer vara riiiiktigt många låtar som kom ut idag, passa på och va den första bland dina vänner som hör den (;


www.sihenasmusik.bloggplatsen.se

'

Av Sihena - 14 januari 2011 18:58

tjeeena i'm alive, just so you knooooow'

BYYYYE ;d


Och glad midsommar !  

"smajlisen ska föreställa en blomma!? "


Av Sihena - 13 januari 2011 22:17

 

Just nu pågår en tävling där du själv väljer vilket smycke du själv önskas vinna. Gå in här och tävla; http://moonzanna.se

tävlingen avslutas den 17 januari kl. 15.00

Dom har riktigt grymma smycken! (:

Av Sihena - 13 januari 2011 22:05


Jag är med och tävlar på Lippyys om presentkort hos Solentro. Tre stycken vinner ett presentkort på 300:- att göra en egen bok för, och ALLA som är med och tävlar får ett presentkort på 150:-. perfekt, visst? Tävla du med. Tävlingen pågår tom 17/1-11.


s'

Av Sihena - 13 januari 2011 18:21

tjeeena bloggen, lång dag i skolan idag. så rätt trött, orkar inte uppdatera min musik blogg nu. hoppas jag hinner/orkar lite senare ;)

Min statistik är ju grym på den sidan.. hihih, men hoppas den blir bättre. Jo, idag när jag kom hem så hade mamma & pappa varit i stan. och vet ni vad? dom kom hem med 7 påsar kläder :o hahah från gina, så dom köpte riktigt mycket till mig och min syster. Flest var det klänningar, riktigt exxtremt vackra. ifall jag orkar så fottar jag dom och visar er senare, men inte än. och jag lovar ingenting, men ändå får se ;) annars händer väl ingenting speciellt, Ha det fint! :*

 

får bli en gammal bild och redigerad, men har inte dom nya bilderna på den här datorn, men det är i någon av dom 4-5 andra laptoparna här hemma. :|

får kolla vart dom är senare.


kram   

Av Sihena - 13 januari 2011 18:06

 

" Jag är med och tävlar om ett presentkort värde 200:- hos jezzie 1986 från littlefairies  "
Var du oxå med HÄR! & Lycka till

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards