Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sihena - 6 januari 2011 21:04

Hejsan, det var ett fint tag nu alltså, alltid trevligt när ni längtar till mina nästa inlägg, ja jag vet jag hr 90 000 läsare om dagen, så ja. Idag så hämtade jag min dator som faktiskt var på lagning, tror på ngn fett konstigt sätt att jag har fått en ny data, den va nte såhär innan.. tror jag? iaf, sen vi va då i hbg, och igår va vi i malmö och lund. Kolla rundor och sånt, fick med mig en fin säck saker hem också, HAHA palla köpa säckar. nej okej, ja ha, snart ska jag gå och kolla tttv.


 

JAHA FUCKU O FUCK DIG O FUCK DIG EN GÅNG TILL O SEN DIG OCKSÅ, OCH DU IGEN.


haha, föresten undrar jag starkt på hur jag ska kunna vakna tidigt för att gå till skolan nu när den börjar på MÅÅÅÅNDAG?!?!?!?

MAAJGAD. har knappt pluggat något, har inte haft så mycket att göra, men har mest gjort matte & no.

Nu ska jag dra och kolla på svärdet och spiran del2 som började för 8 min sen

HAAADJå!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards