Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sihena - 11 januari 2011 21:38

Ja, jag har bytat från blogg.se till bloggplatsen, fattade ingenting där..

så nu heter min musik sida: www.sihenasmusik.bloggplatsen.se


Nu kollar jag på en film på 6an. den är riktigt rolig. Ha det bra!

/s'

Av Sihena - 11 januari 2011 20:09

hejsan hoppsan, fixade nyss en ny blogg på blogg.se. Dock tänker jag fortsätta blogga här.. men den nya bloggen skriver jag om musik, eftersom jag har fått MAAASSOR av kommentarer att jag har "den bästa musiksmaken" så därför hade jag tänkt att göra en blogg om de, och där skriver jag bara om musik, inte om mitt liv som jag skriver här. Har inte än uppdaterat "musik" än men det kommer, eftersom jag precis fixade bloggen:


www.sihenasmusik.blogg.se


kolla den (;

hm

Av Sihena - 11 januari 2011 16:01

här kommer dom samlade kläderna från hm (:

  det tog riktigt lång tid :( men allt för er ;)

Av Sihena - 11 januari 2011 15:05

HEEEEJSAN alla, alltså guud så fina kläder hm har nu till sommaren. Så jag tänkte bjuda på lite saker som kommer vara mode till sommaren, och som kommer från hm (;

 


Militärgrönt, jeans, beige-färgerna, svart nyanserna, även rosa & rött kommer vara en hit under sommaren! Tänkte även berätta att senast jag var i Helsingborg så köpte jag massor med shorts, söta toppar, blusar o.s.v i sommaren 2011 färgerna. Och vet ni vad? ALLA dom färgerna fanns i REA, så jag köpte rätt mycket *haha* så jag passade på och köpte saker inför sommaren.

  *från sissi*

militär grönt kommer även funka till vår, sommar & höst! (:


Jag orkar inte leta upp olika "outfits" från hm som jag tänkte göra innan, men jag såg att dom har fina saker som hade passat till sommaren i REA

så jag kan lägga upp lite av dom sakerna istället :)

Men jag fixar en bild med sakerna och lägger upp i nästa inlägg, eftersom inläggen brukar raderas om man inte skriver på ett tag här, så jag vill inte riskera det   

(;

Av Sihena - 11 januari 2011 12:55

HAHAH lite halv tur att jag inte stack till skolan idag, dom verkar ha det tråkigt *heheh* hittade lix 3 inlägg i rad som de skrev att de va tråkigt ;o

  

Av Sihena - 11 januari 2011 12:42

  

En gaaaammal bild på ebba och mig! (:


Idag är jag hemma från skolan, imorse vaknade jag som vanligt för att gå till skolan, men sedan så helt plötsligt så fick jag riktigt ont i magen och näseblod som varade i 7 år, nejmen det tog aldrig slut :C så jag stannade hemma.

Ha det fint!   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards