Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Sihena - 8 januari 2011 22:10

Heeeejsan mina söta och kära bloggläsare! :)

vet ni vad? jag har kommit upp i topp 30, med flest unika lääsare :o :o

är jag glad?

- MEEER ÄN DE! :D

är exakt i 23:a placeringen nu.. tack såå jääätte mycket för er som läser min blogg.. massor av kärlek till er..   


 


*hehehehehhe*


XOXOXO


s'

Av Sihena - 8 januari 2011 20:40

I will follow your footsteps..


 







..nooot


*haha*

Av Sihena - 8 januari 2011 19:41

Just nu sitter jag med en "iced caramel macciato", eller vad den nu heter, det är iaf en macciato och den smakar caramel, så.. iaf, medans jag har en kopp macciato bredvid mig här, så kollar jag under tiden på någon film.. tror den heter "prinsen och jag 2" Annars har jag inte gjort så mycket idag. Ärligt talat har jag tröttnat på att gå ut här i landskrona mer, alltid samma gamla saker som händer, om jag snackar öppet då! Sen skifftar det också på vart i landskrona jag är. Men just i stan här jag bor är det helt dött.. tappat intresset att gå ut här, vill bara flytta härifrån.. till någon ny stad där man kan uppleva någonting nytt, här är allting bara gammalt och tråkigt, kanske tycker jag det eftersom jag har bott här hela mitt liv? Ähh, vet inte riktigt. Vill antigen flytta till Helsingborg, Kalmar, Lund eller Malmö (:

*hahah* Ja, nu ska jag nog dra, föresten så är det söndag imorgon, och sen måndag och då börjar skolan. Jahaapp, ha det bra alla bloggläsare! (:


 

Min käära macciato'

  här kommer 3 bilder från nyår, har aldrig hunnit lägga upp dessa bilderna.. dock blev inte bilderna SÅÅÅ bra eftersom det regnade rätt mycket också sånt så ville nte blöta ner kameran i onödan (:    


XOXOX

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards