Alla inlägg under januari 2011

Av Sihena - 29 januari 2011 10:24

Förlåt glömde berätta vad jag menade med min rubrik från förra inlägget..

Det va såhär att det var ngn som skrev det på bloggplatsen som skrev så, lät lite konstigt att ens föräldrar/pojkvän slänger ut en..


Av Sihena - 29 januari 2011 10:13

 

Jag och min lillasyster för ett fint tag sen

när vi var påvä'g till B A K K E N

Vaknade för ett tag sen, rätt tidigt idag faktiskt

Sen va ingen inne förutom alex & itta

Så jag skrev lite med alex. Annars just nu så kollar jag

på 5an. Dom har bäst "morgon-serier/filmer"

L O V E!


/s'

Av Sihena - 28 januari 2011 17:47

Hejsan hur är det med er idag? Hoppas det är fint.. Skolan idag funkade rätt bra. Men har riktigt mycket att plugga inför måndag.. så det kommer va någonting riiiiktigt jobbigt. Förrigår gjorde vi i vår skola en sån matte-tävling. Frågorna var riktigt svåra, typ ingen i alla åttor hade mer än 10/11 av 15.. det är ändå bra. men dom flesta hade 1-2-3. Det gick rätt bra för mig på den tävlingen ändå och jag är en av dom som går vidare och ska fortsätta tävla. Och de som vinner kommer att vinna 7500 kr.. och vi tävlar åt klassen så ifall vi vinner så får hela klassen pengarna. Det är ändå rätt mycket.. eftersom för ett tag sen så vann vi 400kr och kunde åka till danmark & åka till expremintariet (?!) Så med 7500 kommer vi kunna spendera på mycket tror jag! Hoppas det blir någonting roligt ifall just vi vinner.. :D

Så nu ska jag dra och hänga med min kompish! HA DET FINT!  ;d

Av Sihena - 26 januari 2011 12:09

hejsan svejsan, sitter i skolan och letar efter SMHI's historia.. riktigt tråååååååkigt. :( annars händer väl ingenting speciellt just nu.. hade slöjd innan,, och är snart färdig med min tröja.. ska bara sätta på några såna saker, ähh.. och ..och..och..och....... ingenting mer händer, peter kör sin gamla dåliga musik.. yes. HEJDååå!



Av Sihena - 24 januari 2011 20:19

hahah, mobbad rubrik, men sånt händer när jag inte har skrivit på ett tag. Ni vet ju lixom, hur lång tid det kan ta för mig att få gjort ett inlägg.. Iaf, igår var vi i malmö & lund, och förrigår va vi i lödde.. så jag har köpte lite smått och gott.. kan berätta lite mer om det liiiite längre ner i inlägget. Jo, jag satt precis och tränade Spanska, eftersom vi har test imorgon, blandar ihop allt. Men ska försöka. Jo idag i skolan så hade vi typ so i någon av lektionerna, och då skulle vi ringa ett parti och fråga dom vilka frågor dom pratar mest kring om.. och sånt, fast massa andra frågor också. Och sen ringer jag och sara dom, så fick jag prata, lite skämmigt och sånt.. och jag glömde lägga på högtalaren så sara kunde skriva ner vad hon sa.. men vi klarade nog oss ändå, fast vi mejlade dom sen igen för att vi inte fick med precis allting. Och jo, sen när jag frågade henne en fråga.. så tog hon sig 7 år för att svara på den, så jag fick väl en sån tröttsam min eller någonting, så sara började asgarva.. hahah och då fick hon mig att skratta?! hahaha så vi satt där helt ljudlösa och skrattade, (alltså ljudlösa för att vi skrattade så mke, så vi nte kunde säga ngt) så ja, så satt hon väl där och väntade.. så precis när vi skulle fortsätta så gick det inte utan vi fick sånt flabbattack igen, så sara sprang fram till ngn tjej på skolan.. (en 6a tror jag) och sa till henne att ställa frågan.. jaop, det va faktiskt lite roligt. Sen iaf, när jag kom hem så gjorde jag någonting, kommer inte ihågvad.. så för ngn stund sen fixade jag en fotobok på internet, och beställde hem den.. såjag tror jag får hem den snart. Hoppas den blev fin.. ifall ni också vill fixa en bok så kan ni säga till mig så ger jag er en bra hemsida, och en bok kostar runt 100-200-300 typ, beror på hur många sidor du har, och vilken designe och sånt på boken. Jauup..

jag igår köpte jag 4 saker i malmö..

*en stickad kofta, som faktiskt är en magtröja.. men jag använder blus eller någonting under.

* och ett såntdär linne som kenza har, med öppen rygg, eller igentligen sån "spets" där bak, hela ryggen, sen går den ner på sidorna.. ahhah det är svårt att förklara, men det är sån kenza har.. och den jag har är i rosa.. det är också en "halvmagtröja" men den kmr jag använda på sommaren, eftersom jag nte kan ha den nu..

*sen köpte jag ett par riktigt fina jeans.

* och sen köpte jag en vit tröja med sån flagga på.. vade det nu heter.. den röd/blå/vita.. jag vet inte om det är usa elr england?! blandar ihop dom.. sen är den vit.. med blåa armar.. den är jätte snygg faktiskt, enligt mig iaf B-)

seeeen.. köpte jag inte fler kläder, utan bara en tavla & matta 8-|

yesbox. Nu måste jag snabbt checka ifrån bloggen och träna på spanskan..................för klockan 9 ska jag kolla på film, såå jag måste kunna dom om ungefär en halv timme :| glad påsk, på att jag kmr klara de :( Iaf, ska nte ta så lång tid på mig..ha det fint! :*

 

hahah jag för huuundra år sen :o

Av Sihena - 21 januari 2011 14:54

Hejsan, kom hem från skolan för ett tag sen, skolan gick väl bra och roligt va de också! Sen sista lektionen hade vi idrott, heelt slut nu.. sen när jag kom hem kände jag en riktigt god popcorn lukt så jag var tvungen att göra.. HA-HA oj märkte precis att jag glömde ta ut popcornen ifrån mikron, haha för jag hörde att min bror va där ;s Ska gå och hämta när jag e färdig här. Ska kanske gå ut snart och kolla läget eller någonting. Får se om jag ens pallar. Och jag måste plugga sönder mig under helgen, har 5 sidor dataskrivet jag måste kunna till måndag. Och det är hemkunskap, det låter enkelt.. Men det är riktigt svårt, har ingenting mer speciellt att säga. Så ni får ha det fint!

Tre bilder på min nya blus och min "kofta"

Blusen e köpt på lindex och koftan på indiska för 299

den första bilden e sneeeee.. men det var den bästa som visade blusen

            


Av Sihena - 20 januari 2011 18:20

herregud, har ni hört det "senaste", man har ändrat sina stjärntecken?!?!?!?!?!

så innan var jag tvilling, och nu oxe?`ÖHM, oxe? fyfan vad fult, jag ser överallt på fb nu alla skriver om det, keshe dom är senaste.. fast jag la up 100000 år innan dom, alltså förlåt, men jag hatar verkligen folk som ska kopiera blablablalblallbllal, ät rå bajs. här får ni bilden som jag hittade där ni ser vad ni är!

 

Av Sihena - 16 januari 2011 21:38

 

Jag är med och tävlar hos Dennis om ett presentkort på H&M värde 500 kr.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards