Alla inlägg under oktober 2011

Av Sihena - 5 oktober 2011 17:15


Oh, fuck alltså. Skrev precis ett rkt långt och bra inlägg, precis innan jag skulle spara inlägget så stängs allt av, och slutade fungera. Orkar inte skriva om helt och hållet.

  • Idrott på morgonen - basket! Första drickpausen vi fick ta, fixade jag till mitt hår, och upptäckte att mitt ansikte var kritvitt! Helt blek. Efter att vi slutat lektionen, så var mitt ansikte helt blå/rött. Och det skrämde mig fett mke, från blek till blå/röd. Jag menar, BLÅ/RÖD, kan man ens vara det? Hade huvudvärk också. Fett creepy
  • Jobbat med so, men fattar ingenting, så har inte kommit sååå långt. Dock ska jag börja jobba med det nu.
  • Satt i biblioteket med Sara, Casper & Max och snackade en massa onödigt, men roligt! Hade redan gjort färdigt min bok som ska vara inne om sådär 2 veckor?
  • Hade kubiklektioner, eller whatever dom nu kallas för, och då skulle jag & Dzeneta göra ett prov "som man inte kan pluggan inför" .. hörövningar. Gick bra faktiskt! '

   Todays'


- btw, tror att jag kommer få ett ärr på mitt öra eller någonting. Jag hade min earcuff idag, och då ville Iman kolla på den, så råkade hon trycka lite för hårt, så jag fick fett med ont. Därefter började det blöda och det blev sånt "hål" typ. RIKTIGT ONT! :(

Av Sihena - 4 oktober 2011 17:24

Tänkte just på hur mycket jag faktiskt vill åka till Afrika! Inte p.g.a att det är kallt här och varmt där. Utan för att verkligen vara på semester, och checka deras kultur och massa sånt annat roligt. Hade varit fett med kul alltså! Bestämt mig för att göra det, någon gång i livet. Därför har jag sparkonto där jag sparar pengar. började faktiskt redan när jag var runt 11? Ekonomsik jag var, hehehehheh. krydd.

Sparar till en Afrika resa & en riktigt fin bil! haha. Känns bra va?  Får bara se till att inte slösa dom på onödigt skit när jag blir 18+ (har sån sekretess så jag inte får ta ut mina sparade pengar innan jag blir 18, vilket faktiskt är bra!)<

  todays, hade även shorts på, men dom syns inte.

Av Sihena - 3 oktober 2011 21:21

Är det bara jag som märkt hur kallt det har blivit? Känns som om det var +40 grader förra veckan. (40 grader utomlands då, hehe) Idag när pappa körde bil, runt typ 8 på kvällen, när vi var och handlade, så bara märkte jag helt plötsligt att "alla" löv låg på marken som bara för några få dagar sen var högt uppe i träden.

Eller egentligen när man tänker efter, så är vintern jäkligt grym! Alla snöbollskrig, den frysna näsan man får, fina bilder man kan ta, grymma outfitbilder utomhus, mysiga vantar-halsduk-mössa-tjocktröjor o.s.v HÄRLIGT!

Men den känns alldeles för nära med vintern, när jag påminner om att det kommer vara mellan 6-8 grader kallt på söndag. Brukar ju annars vara runt 20?

 

..flickan som uppdaterar.

Av Sihena - 1 oktober 2011 18:45

Hej!
Just nu sitter jag i mitt rum och kollar film, väldigt skönt. Och filmen är väldigt rolig! Senare ska jag träna lite. Kan inte börja jätte mycket p.g.a mitt knä, men börjar lätt. Förrut kollade jag på Crazy Stupid Love med supergod "fruktsallad". Men filmen var såå torr, så jag bytade, tog någon tonårsfilm från 2008 istället (gamla filmer är klart dom bästa!). Nä, jag pausade den för ett tag sen, för min dator var för varm. Så ska börja kolla nu igen.
btw, hur gott ser inte det här ut? Som just nu ligger i min magsäck.

      en liten sne sihéna.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards