Direktlänk till inlägg 26 april 2012

hur förklarar... dig?

Av Sihena - 26 april 2012 21:25

hahah, hittade en liten rolig sak på en blogg. Ska typ förklara mig själv via vad andra säger om mig. Eller hur jag ska förklara. 


  • Hur förklarar du dig själv? - Snäll, rolig, smart, påhitts-full, spontan och galen ? 
  • Hur förklarar dina föräldrar dig? - Enligt dom är jag världen bästa tjej (grym i både skola och hem) <-- vilket jag håller med om, hahah, annars är jag väl humoristen i familjen också, lolz.
  • Hur förklarar dina vänner dig? - Oskyldig, söt, rolig och sjuk.
  • Hur förklarar dina bästa vänner dig? - GAAAAAAAALEN! och rolig skulle jag kunna tro? Och en som inte gillar när det blir tyst, så jag gör konstiga ljud. HAHAHA tror alla föresten tycker så! och oskyldig tycker alla att jag är, haha
  • Hur tror du samhället förklarar dig? SAMHÄLLETS GRYMMASTE TJEJ. hahah nä, men vad vet jag? Trevlig? (ler alltid åt folk som kollar på mig, looooooooool)
  • Hur förklarar skolan dig? Själva skolan har nog inte så mycket åt säga åt mig, men eleverna/lärarna kanske har. Men där har jag ingen jävla aning. Kanske som en glad person? hahah, finns alltid folk i skolan som har sagt till mig att de aldrig har sett mig ledsen/arg .. att jag alltid är jätte glad och sånt. hahah.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards