Direktlänk till inlägg 20 april 2012

otursdag.. skulle jag kunna tro.

Av Sihena - 20 april 2012 14:46

Hello. Börjar med dagens outfit, dock världens sämsta bilder men ändå.


   

Fick så jävla många komplimanger för både mina byxor

och hela outfit idag. hehe, (utan att få detta låta som om jag skryter lixom)  


Hade på mina vita converse också(eller ja röda typ) 
Eller..  på och på, menar bara när jag gick till skolan. Sen fick jag gå barfota. 


Ja, får väl förklara. Jag skulle precis cykla till skolan, och klockan var typ kvart i 8. Så hittade jag inte min cykel nyckel, för min lilla syster hade tagit den, taskigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lillasyster -.-

Så jag fick ju gå.. när jag är vi albano så märker jag någon extrem smärta i fötterna, och lossnar på skosnörena lite så det blir lite lösare.. jag fortsätter gå i stress, och vid ungefär exan så kommer det blod ut genom skon. Fick panik och kutade, för skämmigt om jag tagit fram min fot från ingenstans när jag ute. haha, så stack till skolan snabbt, in på toa och kollade. och där var det en fet jävla "pöl" med blod, fyfan vad äckligt, så tog skit mycket papper i skon (utan och överdriva).. Sen stack jag till spanskan direkt, men sen fick filip mig att gå på toa igen om "rengöra" det. Och då hade det bara kkommit ännu mer blod, det pappret jag hade tagit runt hade dessutom blivit helt blodigt, fanns inte en ända fläck som var vit lixom. Så fick tvätta och sätta papper igen, för våran skolsköterskan var inte där. Och sen fick sara mig att gå utan skor. Var jävligt skönt iaf måste jag säga! Sen så fixade peter till mina fötter, hahah, så blodet stannade. För utan flipp, det forsade ner typ. Så ja, jag har gått runt utan skor idag. 

Sen hände det en jävligt skämmig sak i matsalen idag, men inga kommentarer om det. hahah. Annars har skoldagen varit rolig som alltid! NU ÄR DET HEEEEEEELG! Och snart ska jag träffa mina söta vänner :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards