Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

S-J-U-K-T

Av Sihena - 29 januari 2011 19:53


 

Jag och Amela typ 2006/2007 på båten påväg till ven tror jag det var   


Innan idag hände en riktigt sjuk sak.

Det var nämligen någon som hade sagt att en

tjej var död.. alltså hur sjukt är inte det?!

Själv känner jag inte tjejen, men

jag känner folk som gör det. Och lixom,

dom hade gått runt och sagt att hon va död

och dog i sömnen, sen hade flera

trott på det.. och nämligen så hade

någon ringt till hennes mamma och pratat

förmodligen beklagat sorgen eller någonting.

och sen fick dom reda på att hon var levande?!

alltså det är hur lågt som helst, vem f*n

går och säger att personer har dött?

för det första så är det ingenting man skojar om?

och sen så kan ju folk som trodde på det

bli chokade eller ännu värre om dom ex. ser henne ute

istan & ser att hon lever?

Jag själv hade trott att det hade varit ett spöke

och hade varit skit rädd, sedan

sprungit hem & jag vet inte vad.

Det är riktigt hemskt som folk gör.

lixom väx upp? man håller inte på

och skämtar om LIV?!

 
 
Ingen bild

Rina

30 januari 2011 12:17

sååå söööta ni är haha! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards