Alla inlägg den 5 september 2010

Av Sihena - 5 september 2010 21:37

hola hola bloggen, har ätit för ett tag sen & nu sitter jag väl bara här & skriver på msn & slappar framför datoorn & tveeen.

satt innan & gjorde iordning min garderob.. så kollade jag igenom vad jag hade där, alltså shiiet.. jag har fan skit mycket kläder. :|

det fanns vissa kläder jag t.o.m hade glömt att jag hade, & vissa jag aldrig har tagit på mig..

& ja, jag gjorde iordning min garderob, så nu är det fint & man ser allt som finns där,, nästan iaf.. ;).. inte för att det är stökigt eller något, men allt får inte plats så ja..

alltså fan, jag vet inte vad jag ska ha på mig på skolfottot. :o

har tagit fram lite olika kläder också.. men wtf, veeet inte.. kan inte välja.

men jag vet vad jag ska ha för skor.. mina nya converse, fick ett par svarta av min bror today. tack så mke! ;)

skulle egentligen ha ett par blåa, men dom fanns inte i min storlek.

alltså blåa är fett fina.. älskar dom.

men svarta är också fina, bara de att många har de.. så ja. :/

men dom är ju fina ändå ;)))

HAHAHAH jag vet vad jag ska ha på mig imorgon i skolan, inte för att ni bryr er, men det är lite kul hahahhaha :d

min shqiptarski linne HAHAHA, så sött. & den är lite kort men ska ha ett svart linne under.. bättre så ;)

ahahhaha :D

min shqiptarski linne är fett vackeeeeeeeeeeeer :$


ja, nu ska jag inte tråka ut er, ni får ha det så fint.   

trende.. jag.. daffi

HAHAHAH så söta när vi var små alltså ;)

ni får döda mig om ni vill.. men bilden är exxxtremt gullig hahaha :d

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards