Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sihena - 2 september 2010 14:10

hhejsan, har inte hunnit blogga på ett fint tag, men har tyvärr inte hunnit. Det blir så mycket med skola och sånt, så jag hinner inte tänka på bloggen, men eftersom vi slutade 1,5 timme tidigare idag så får det bli ett litet inlägg.

igår så var jag med sara & shkurte, egentligen skulle ajla också med, men hon fick inte eller något sånt.

japp, så vi gick lite runder & skrattade så vill höll på & gråta, hihi nej jag skojar men typ, så man såg massas ögon åt vårt håll för vi skrattade rätt mycket. sen så stack vi till stan då och sara köpte en present till sin pappa, eftersom han fyller år idag, grattis! :)

sen efter det så gick vi runt och lite sånt, sen fick vi en kick och gick till donken, & åt glass där. yummi. :)

sen i slutet av min glass så fanns det typ ett hårstrå elr ngt. +o(

så jag gick fram till kassan & sa att det fanns ett hårstrå & det är liksom äckligt att äta då.. så jag fick en ny glass :D:D

hahah, japp.


över till idag, har det varit skola, och konstigt nog är jag fortfarande sjuk..jag vet inte vad det är med mig, första gången jag har varit sjuk så länge. (om man inte räknar med min lunginflammation)

japp, idag i skolan så gjorde vi lite saker haha, så på so;n skulle vi göra olika grupper typ och skulle vara olika partier, vår grupp var folkpartiet som beståg av cpssvj HAHAHAH . vårt smeknamn

c - casper
p- philip

s- sihena

s- sara

v- vinko

j- johannes.

japp, det gick väl bra.

efter de så hade vi andra lektioner då, dom gick också rätt bra.

hela dagen har jag lixom haft huvudvärk & varit skit trött :(

heeeelt jobbigt.

idag välkommnar jag vår nya spis & badkar till vårt hus :D

mahahha vi fick det idag, dom var skiiit fina & helt blekvita. :D


senare ska jag plugga no, matte & spanska -.-

böööölar... nej inte riktigt men jao,föresten, så fick jag en kommetar för en stund sen som verkade lite "intressant"

hon skrev att min blogg blir orligare att läsa om jag slutar skriver förkortningar, så ska försöka sluta med det, men det kanske kommer någon gång, men det får ni faktiskt leva med. :o

 nu ska jag dra & göra något vettigare, ha det fint! :)


  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards