Direktlänk till inlägg 23 september 2011

'- 23 september

Av Sihena - 23 september 2011 15:09

Hallåja!

Kom hem från skolan för ett tag sen. Ska stax dra och äta något, men tänkte skriva någon nu, annars kommer jag totalt glömma bort det. Första lektionen spelade jag, filip och sara upp vår "spökhistora" och vi skulle prata på spanska då alltså. Gick faktiskt bra. hehe. Sen hade vi en massa onödiga lektioner, -.-

Sen hade vi vår "fjäder-lektion" på bilden, gick ju super, för Titti visade hur jag skulle göra på den sista delen. naaaajz. Sen blev det mat, och såklart ska jag och sama hålla på med casper & thobias. men egentligen höll dom på med oss, för vi stod först, menmen, vi är så snälla och låter dom gå till slut, orka hålla på. haha. Sen blev det EPA, så jag & amina stack till datasalen, med typ resten av klassen och skulle skriva våran idrotts-lektion.. (vi ska hålla i en egen idrottslektion, och göra hur vi vill) Vi bestämde oss för att spela volleyboll, skrev fakta om det, olika grundslag, uppvärmningen och allt sånt. Visade även en riktigt grym låt till casper, han tyckte om den riktigt mycket, haha lyssnade typ 5 gånger i rad om inte mer på den?  Så vill ni också höra, så tryck häääär, den kom ut igår. Vi slutade efter det, men jag stannade kvar i datasalen med casper, filip, philip, jp, olle och någon mer, vi kollade sånna videor om munkar när det lägger all energi på ex. handen, och sedan bryter en tegelsten med handen. Och sen en massa andra saker, helt sjukt! Därefter stack vi hem med irma, ajla, amina och dz. Hur som helst, nu ska jag dra. Här får ni dagens också;

     

 
 
alexandra

alexandra

23 september 2011 15:34

sv: kul att du är med och tävlar om tandblekningen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

 
Ingen bild

Maria x)

23 september 2011 21:19

Du verkar ha haft en rolig dag!
Kram på dig! =)

 
Ingen bild

ajla

24 september 2011 11:52

sihe jag tänte nys på OK, hahah (= jag ringer dej vid 4 (= <3

 
sandra:)

sandra:)

25 september 2011 05:02

hejj fin blogg:)

http://sandraettestam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards