Direktlänk till inlägg 22 september 2011

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Av Sihena - 22 september 2011 15:09

Kom preeecis hem från skolan, faktiskt. Först språk där jag, filip och sara skulle göra en spökhistoria. Ja, jag är offret i historian, haha. Jag är den som försvinner, och blir biten av en vampyr, hahaha. Sedan var det matte, hennes studieplaner är helt sjuka, typ 50 sidor på 1 vecka.. Senare var det idrott, vår klass är nog den mest efterblivnaste och handikappaste klassen ever, vi stod och övade som yra höns, och ingen fattade vad vi skulle göra. hahah. Senare hade vi "match" .. men vi skulle köra två och två ihopbinda, typ.. men vi var ojämna så min grupp körde 3 personer istället, haha, först körde jag med William & Philip, hahah gick ju som det gick, och William höll på och knäcka min arm ju. Sedan tyckte nog Cöster synd om mig, så jag fick byta till Alexander och Filip istället, gick ju bättre iaf! Och mina grupper var den enda med 3 pers, så det var en aning svårare då också ju, desstuom fick jag stå i mitten, och hålla dom med två händer.  Hur som helst, så fick vi göra pizza på hemkunskapen efter idrotten. Gott, körde i grupp med linnea då! Blev en awesome pizza ju.. ;)

btw, idag när vi skulle ha benstäckare, så kommer sara och gör den knäsaken på mig, så jag faller ner på bettina (jag har överskåp, och hon under fast på nästa.. ja) Sen ramlar jag ner på golvet, men ändå hänger kvar på hennes skåp. Alltså det var helt sjuk, och mitt skinn på armbåden skars upp helt. Jääävligt ont alltså. Sen var ju William också tvungen att rita på mig med en grön penna, så jag har massa gröna streck på armen. Fint!

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards