Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Sihena - 11 oktober 2010 15:57

lil-zogu här ja.

skola idag & sånt fick 9/10 på so :) wiiiie

och bara g på musik :( men man skulle kunna dom "ljuden" på gitarr utan till för att få g+ och vg att kunna spela en låt i en långsamtakt och sen mvg kunna spela en låt.. och vi har bara gått igenom med det lite i skolan och jag har inte det pappret så jag kunde inte träna hemma,, så ja jag kollade på pappret och kunde alla men fick g iaf.. dom flesta fick det i klassen så jag är ändå rätt nöjd :d

hahahah mirsad hade 'keshe' fixat en blogg mirrosihenanolife.blogg.se

HAHAHAHAHA bara för vi 'inte har ngt liv' igår på msn & sms hahahha :D

just nu smsar jag med en idiot i södra skåne, riktat mot shkurte. och med några få andra men jao :)

sen smsa jag me min bror innan hahahhahaha en grymt rolig sak hände så var tvungen att smsa han hahaha han doooog.. nästan.

japp, har inte så mycket att säga mer.. och har massa annat att göra så vi hörs senare.

förlåt för dålig uppdatering med det är så mycket annat att göra så jag orkar inte ens tänka på bloggen..

ha det bra iallafall! :)

  

cskolbilderna'




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards