Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

;)

Av Sihena - 1 oktober 2010 15:30

yo, idag har jag typ. skolat, ;)

skola hela dan, skit jobbigt faktiskt, sista 1,5 timmen hade vi idrott, pff, jag, ajla, sara, syrianen, eddi, jp & wiljaaaaaaaam, mhih, sprang exan, ;)

några varv sådär ;)

iaf, efter skolan så stack jag, sara & dz snabbt till stan för att lämna in våra prao papper. mhihi sån jävla tur, jag & dz kom in på e-house, för egentligen får man inte gå in två från samma klass, men jao, jag sa till dz att hon ändå skulle säga att hon har varit där tidigare & bett om en platts och att dom hade sagt okej till henne.. så ja,  & hoti fick plats exakt mittemot oss hos en frisör :D

jag & dz kmr knarka kaffe/ cappucino & allt sånt när vi praoar där ;)

hahah, iaf,  så kom jag hem för typ ett bra tag sen & ska snart dra  & äta. sen KAANSKE jag hämtar min mobil som jag har beställt.  WIIIIE, ja oj ni kanske inte har hört det men ja. skulle egentligen fått den igår men.. " dom hittade inte den på lagreet så vi ska dit imorgon ist" pff.. hatar sånt, vi har åkt fram & tbx typ 4 dagar i rad, TILL HBG :|

aii, skit i de, min bror har iaf börjat köra bil så han har det trevligt på vägen :D

ssen kanske jag drar ner till stan & köper två nya tröjor som jag såg där idag när jag var i stan, FETTT FINA FAKTISKT :o

-shopaholic- som viisssa kalllar mig för,

inte för att ni bryr er, men jag har ingenting vettit att skriva om.

ha det fint edhe bani tfala krejtve te shpija ;) hahah :d



 
 
Ingen bild

Ajla

2 oktober 2010 21:33

Oke hoppas de e snygga(det e de säkert) men ta på dig det på måndag !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards