Alla inlägg under juni 2010

Av Sihena - 24 juni 2010 18:26

   tjenixen, lite längesen jag var inne här, hade faktiskt glömt att jag hade en blogg HAHAHA ;d


skriver om dom 4 senaste dagarna;


21 juni

var vi på citta, träffade lite folk där ja (y'

palla skriva mer, för ni vet ju vad som händer där :D


22 juni

japp, i tisdes så sov vi över på nova

HAHHA skiit kul ju,

jag, heidi, itta, johanna, louise & linda var med :)

iaf, så stack vi först till citygross & köpte sån pizzakit, pålägg till pizzan, flera kilo godis, chips & läsk :)  sen stack vi till hemmakväll & hyrde 3 nya filmer

* en film som handlade om en tjej som blev våldtagen av sin pappa & det var andra gången hon blev gravid med honom, hon själv var 16 år. & hennes mamma misshandlade henne & sånt.. skit bra film. kmr tyvärr inte ihåg vad den heter :(
sen kollade vi på motherhood & en annan skräck film kmr nte ihåg vad den hette HAHHA :)

iaf, sen så stack tina & lotta in till personalrummet, & vi var där uppe helt själva & det var skit mörkt så alla sprang runt där i mörkret & skrek HAHAHA skit kul :D

iaf, orkar inte berätta mer om i tisdes :D


23 juni

så stack vi till romeåsen där vid höör & cykla dressin HAHAHAH faktiskt kul :)

har video & bilder, dom kmr upp senare, pallar inte fixa det nu :)

ja & så var man tvungen att ha långt avstånd så man inte krockar, för bromsarna var skiiiit sega, & vi där bak, det var liksom det vi inte gjorde, så johanna var bakom mig & heidi, & heidi styrde & ja la mig där & solade, sen så krockar johanna i oss så skit hårt så hela cyklen går ur spåret ( för man cyklar på tågspår, alltså det är som typ cykel/"bil" elr ngt, skit kul ) så att jag flöög ur den där & den halva cyklen kom typ på mig & alla dom sakerna också , så jag har värsta feta plåstret på axlen & skit ont i hela vänsta ryggenbajsen :(
tyck synd om mig :(

iaf, heidi tappade bort sin mobil där så dom stack dit igen idag för att leta :D'

ja sen så stannade vi på vägen tillbaka & åt pastasallad & sånt :)
sen körde maria oss tillbaka hem, elr ja hon släppte av oss vid mcdonken så satt vi där & åt glass och sånt, sen så gick vi från donken till stan :(
iaf ja orkar nte skriva mer, hoppar över till nästa dag :D


24 juni

jja 24 juni, alltså idag för er som nte fattade xd

så stack jag, heidi, renara & ittskibiski till cement :D

jag har blivit skiiit brun :D:D:D:D:D::D

ja så badade vi lite här & var, först där vid det djupt vattnet :)

sen så över där vid båtarna kör. hahahah så kunde vi inte komma upp igen hahahha, jag haklade hela tiden när jag försökte komma upp,, smidigt (y'

iaf, sen så solade vi skit länge, sen gick vi & doppade oss där vid det grunda vattnet, sen så gick vi där vi rutchkanan & sånt och där var liksom vattnet fettevarmt :o

22 grader i vattnettt :o

japp, sen så kom vi hem & nu sitter jag här & käkar oreo :)
ska käka pizza senare :d

ha det gött igelkött :d




bild sen skolavslutningen.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards